הקמת סטארט אפ מצריכה רעיון לסטארט אפ ואף גיוס משקיעים במידת הצורך. אך פה לא נגמר הסיפור, ישנם דברים שונים שיש לשים לב אליהם בעת הקמת סטארט אפ, מעבר לרעיון שעליו מבוסס הסטארט אפ. על מנת שהרעיון יקרום עור וגידים יש צורך להשקיע ברעיון עצמו, למצוא משקיע, לבצע רישום פטנט ועוד.
הפיכת רעיון הסטארט אפ למציאות
יש לך רעיון לסטארט אפ? רוצה להפוך אותו למציאות ולהרוויח ממנו? רגע לפני שאתה מממש את הרעיון שלך למציאות, חשוב לדעת איך ליזום סטארט אפ. הכי חשוב זה למקד את הרעיון ולחשוב עליו מבחינה מעשית מבחינת היתרונות שלו, המטרה שהוא מיועד, קהל היעד ועוד. כלומר, להיות עם כיוון ברור לגבי המוצר שאתם רוצים לפתח. לכן. אם יש לך רעיון לסטארט אפ כדאי שתתחיל לממש אותו עם פיתוח גרסה ראשונית שלו.
כל רעיון סטארט אפ הופך לפיתוח גרסה ראשונית
על מנת שרעיון יהפוך מרעיון לגרסה ראשונית לרעיון מעשי יש צורך לגייס כסף ממשקיעים שונים, אלא אם כן אין לך בעיה של תזרים מזומנים לפיתוח הגרסה הראשונית למוצר. ללא השקעה ראשונית בפיתוח המוצר לא תוכל להתקדם הלאה ולפתח את המוצר עצמו. עליך לנסות גרסה ראשונית של המוצר על מנת לראות שהמוצר אכן ישים ושמשתלם לשווק אותו. באמצעות ייעוץ של איש מקצוע תוכל לדעת כמה כסף תשקיעו במוצר בשלב הראשוני ולחלק את השלב שבו אתה נמצא לכמה תתי שלבים שונים שבהם תדע מה מידת ההשקעה שלך, דבר זה יעזור עד מאוד בפיתוח המוצר שלכם. לכן, חשיבות התקציב בהשקעת פיתוח מוצר חשובה עד מאוד, על מנת לא להישאר בלי כסף להמשך פיתוח המוצר בעתיד. מעבר לכך, יש צורך בגיוס מספר מסוים של עובדים שיעבדו על המוצר עצמו.
חווית המשתמש וכדאיות ההשקעה בסטארט אפ
עוד דבר החשוב בעת ששוקלים איך להתחיל סטארט אפ ולתרגמו לעסק מציאותי, הוא ביצוע בדיקת חווית המשתמש וכדאיות ההשקעה בהמשך. את הפעולות הללו יש לבצע לאחר פיתוח גרסה ראשונית של המוצר, על מנת לדעת מהי חווית המשתמש של הלקוח והאם ההשקעה במוצר כדאית או לא. באמצעות הערות לשיפור ותיקון באגים שונים בגרסה הנבחנת ניתן להגיע לגרסה הסופית והטובה ביותר של המוצר.ש